Локомотив (София) става първият футболен клуб в света, който започва партньорство с американската компания за криптовалути UssCyber.

Това обясни изпълнителният директор на компанията Мишел Пасифико. Той уточни, че върху криптовалутата ще оказват влияние всички резултати на дадения футболен клуб - както на терена, така и извън него.

UssCyber представя себе си, като една от най-големите блокчейн платформи, чийто продукт е обвързан със спорта. Преди две години те създават World Sports Coin Exchange (WSCE). Ключово за нея е, че хората, които участват в нея, ще могат да купуват, продават и използват токени, свързани със спорта.

"Ние сме проводниците на нещо ново в България, на един нов бизнес. Надявам се с този договор да направим една стъпка в постигането на финансови резултати. Аз вярвам в успеха на това нещо, заяви собственикът на Локомотив (София) Иван Василев. Много хора мислят негативно, но светът се променя и това е един нов път. Аз вярвам в новите неща.

Той добави, че проучването на компанията и начина на работа са му отнели 6 месеца.

"Когато ми се обади представителят за България, аз вече бях подготвен. Искам да кажа, че не може да се загуби, може само да се печели. Това е една ниша за финансиране и развитие, обясни още той.

Изпълнителният директор на UssCyber Мишел Пасифико разказа, че техният продукт е първият в света, който е базиран върху представянето на терена на отборите. И вярва, че България, Локомотив и София ще станат популярни в целия свят.

"От 2016 година цената започва от 1 долар, през 2021 година цената за Локомотив (София) е 18.40 долара. Платформата вече е активна, но данните ще бъдат пуснати след първия мач на Локомотив през новата година. Това няма как да бъде манипулирано, защото представянето на отбора се вижда какво е. Това е ключовото - представянето на отбора влияе върху интереса и стойността. Реално печелят и феновете, и Локомотив (София).

"На някои хора им прилича на хазарт или на борсова търговия, но не е така. Само прилича. Това е изключителна възможност за Локомотив не само да пробие в България, но и на световно ниво. Всичко, каквото се случва по време на мача, ще има ефект върху токена. 25 цента от всяка транзакция на токени отиват за клуба. Локомотив ще печели не само от купуване на токени, но и от транзакцията".

Мишел Пасифико каза още, че са постигнали споразумения за партньорство с клубове от Испания, Португалия и Бразилия, но за момента имената им няма да бъдат споменавани. И уточни, че всяка страна си има своя специфика и не бива да се очакват близки резултати.

След това представи компанията си. Партньорът му е инженер по кибер-сигурност, а общо работят 25 души, като допълнително имат и отдел за бизнес-разузнаване.

Накрая двамата си размениха фланелки. Пасифико подари бяла с логото на Локомотив, брандирана с имената на новите партньори и името на президента Иван Василев на гърба. Същият жест върна и Василев, който даде бяло-черна раирана фланелка на "железничарския" клуб с номер 10 на гърба и името на Пасифико.